Cornhole.dk/Ærtepose-spil/familie-spil/have-spil/bean-bag-spil/cornhole-2

CORNHOLE.DK

REKLAMATION/RETURNERING

Step 1: Tag billeder 📸

I tilfælde af en fragtskade er det vigtigt at vi får så mange billeder som muligt for at kunne lave en reklamation - jo bedre billeder jo stærkere står vi.

Step 2: Beskriv problemet 📦

Skriv ned hvad der er galt med produktet. Jo mere vi ved, jo bedre kan vi hjælpe dig!

Step 3: Kontakt os! 📞

Inden for 7 dage, send dine billeder og beskrivelse af problemet til os via email til Info@cornhole.dk

Skal du anmelde en skade?

Er du i den uheldige situation at en pakke er blevet beskadiget under transport, så er det vigtigt at du følger denne vejledning, så vi kan hjælpe dig bedst og hurtigst muligt.

Det er vigtigt du tager billeder af:

  • Ydersiden af kassen.
  • Hele kassen med etiketten tydeligt synlig.
  • Produktet indeni kassen.
  • Den åbne kasse set ovenfra.
  • Eventuelle skader på produktet.
  • Hele produktet tydeligt synligt.

- Jo bedre billeder, jo stærkere står vi ✅

1. Ydersiden af kassen

Tag et billede af ydersiden af kassen hvor man kan se eventuelle skader på kassen. Forsøg at få det hele med hvis du kan.

2. Hele kassen med etiketten tydeligt synlig.

Det næste skal være hele kassen hvor etiketten er synlig. Hvis ikke etiketten er tydeligt synlig, kan vi ikke identificere at det er den rigtige pakker som er i billedet, og derfor står vi dårligt i en eventuel reklamation.

3. Produktet indeni kassen.

Tag et billede af produktet indeni kassen. På den måde kan vi se at det er det rigtige produkt som det omhandler, og at den er i den originale emballage.

4. Den åbne kasse set ovenfra.

Billedet af den åbne kasse ovenfra er vigtig så vi kan se hele produktet.

5. Eventuelle skader på produktet.

Tag et tydeligt billede af eventuelle skader, hvis der er flere skader så tag endelig flere billeder!

6. Hele produktet tydeligt synligt.

Tag et billede af hele produktet synligt. På den måde kan vi se hele produktet og andre eventuelle fejl.

Hjælp os med at blive bedre!

Vi stræber altid efter at blive bedre, og derfor håber vi at du vil hjælpe os med det, så vi kan blive endnu bedre i fremtiden. Har du haft en positiv oplevelse hos os vil det naturligvis også glæde os at høre det, da det er jeres feedback vi brænder for!

Kontakt os!

Er der derimod noget du ikke har været tilfreds med, så tøv ikke med at række ud til os på mail (Info@cornhole.dk). Vi ønsker ikke at efterlade én eneste kunde med en dårlig oplevelse, og vil derfor rigtig gerne have muligheden for at løse problemet.

GRATIS FLYER

Vores gratis flyer giver dig en grundig gennemgang af cornhole spillereglerne, som kan læses på denne side. Skal du have en kopi som du kan printe ud selv, så kan du downloade vores flyer her.

Download her

DANSK IVÆRKSÆTTERI 🇩🇰

I SAMARBEJDE MED

+1500 GLADE KUNDER

2-4 DAGES LEVERING

DANSK KUNDESERVICE 51 77 91 52

BETALING MED MOBILEPAY

4,8 STJERNER PÅ TRUSTPILOT